Västkustskt

Är det inte underbart, detta fantastiska västkustska bloggtema?! I sure think so.
Som ni vet, ni, mina stadiga läsare (de få, men ack så värdefulla) så har jag ju lite tema-bytarperioder då och då. Och nu när ännu en vår, sakta men säkert, börjar närma sig Tjörn tyckte jag det var dags för en tribute i all dess vackraste form (ja, så gott som i alla fall).

Så när helst ni saknar våren där hemma i Bergslagen, feel free to step into to My world och finn lite västkustsk värme här på min blogg.

Nu ska vi ha partaj. Allt är som vanligt på folkis.
Ha en fin helg.


Svåra västkustska ord:
Västkustskt
Västkustska
Västbästflestkustskastekustska.
- det senare är en egen komposition. Läs, tala och lär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0