Morgonstund har guld i mund...

I mitt huvud är klockan ungefär tre på eftermiddagen, medan den i den riktiga världen endast är tjugo över elva - på morgonen. Och anledningen till det är att jag och mina systrar gick upp 04.00 denna fantastiska lördagmorgon för att skjutsa Emma till Arlanda och flyget som, just i detta nu, tar henne till Kreta.
Det var mysigt att se solen gå upp och det är alltid härligt att köra bil när det knappt är någon trafik. Men i och med att jag och mamma ska på esteternas musikteaterprojekt ikväll känns det som att det kommer behövas lite naptime under dagen.
Det här med musikteaterprojekten, det är roligt, men det framkallar ju minnen, som ni vet. Cotton Club var ju faktiskt fantastiskt - som ni också vet.

Bara för det så måste jag ladda upp en bild från den fina gymnasietiden och mina fifteen-minutes-of-fame.
(den fick visst bli miniatyr, annars fick, ve och fasa, inte Joel plats!) klickaklickaklicka så får ni se  nåt stort. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du ar!

2011-03-27 @ 16:24:57
URL: http://www.emsadventures.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0