In the middle of it all

Snart dags att lämna Tjörneland igen, denna gång för en väldigt lång tid.
Mot Arvika, sökning imorgon på Ingesund. Jag har mer panik än vanligt då min röst beter sig urmysko och jag kan inte sjunga, det känns lite läskigt. Men det är upprop imorgon klockan åtta och jag har prov klockan tolv, så jag har god tid på mig att sjunga upp - känns skönt!
När jag tänker på att det söket kommer gå dåligt tänker jag bara på att jag sedan sätter mig på ett tåg till Lindesberg och därmed får träffa Syrran och resten av familjen. Och Lilo, denna fantastiska skapelse.

Hur som helst - packa är något jag borde göra nu, mer än att blogga i alla fall.

Söt hund den där Lilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0