Twenty, going on Twenty-one...

Imorgon fyller jag tjugoett år. Är inte det helt galet? Om jag hade bott i USA hade min morgondag varit som min artonårsdag var här i Sverige. Idag önskar jag att jag bodde i USA.
Att fylla tjugoett känns mest konstigt, är jag så gammal? När hände det? Det är tre år sedan jag fyllde arton och tre år var då väldigt lång tid, tre år idag är ingenting.
Inte får jag äta tårta heller då jag numera gör allt för att min mage ska må bra, så inget socker (eller ingen mat alls, som det känns just nu) på ett halvår. Får se hur länge jag klarar, håll tummar för mig.
Brukar inte tredje dagen vara värst när man går på diet/ska sluta röka/snusa/äta godis? Det kom i vilket fall på min fjärde dag...
Håller på att starta en blogg om mina matvanor för stunden, får se hur det blir med det - om det ens blir av. Låter kanske dötrist, men jag tror det kan vara intressant att följa den typ av kamp som det faktiskt är när man inte får äta knappt någonting och tanken, och rädslan, på att stoppa något i munnen av ren vana är konstant närvarande. 

Jag lovar - I keep you updated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0