Twitteritwitter

Alltså, det här med att vända på dygnet som jag alltid gör. Det är det mysigaste som finns, tills den natten klockan slår halv tre och man är pigg som en lärka.
Och det här med twitter, som numera håller mig i ett fast grepp. Rolig grej det där, kunna följa vänner och...dadaaam - kändisarna, ända in i själen (typ). Jag älskar att det numera känns som att jag och Ian Somerhalder är like this [crossing my fingers].
Jag gillar att uppdatering endast rymmer 140 tecken, och inget livsviktigt kan väl sägas på det, eller? Roligt är det i alla fall, med syrran som (typ) den enda bevakaren och som antagligen sitter inne på sitt rum och tänker att: sådär säger man det inte på engelska. Hur som helst, roligt är det med sådana lovaktiviteter som troligen tar slut när Januari gör detsamma.
Igår fick jag i alla fall träffa Joel och Sofia. Det var fint. Jag har så fina vänner. Plus att jag gillar tanken på en egen lägenhet, jag gillar Sofias. Och jag måste ge cred till Filip och Fredrik och deras årskrönika, I like it. Jag gillar opartiska människor som tycker som jag. Fint ska det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0