Love, Peace & Understanding

Ibland vill jag bara ställa mig upp och skrika, så att hela världen hör mig. Så att alla vänder sig om och ser var som händer bakom deras ryggar, så att folk öppnar sina ögon och ser vad de blundat för så länge.

Det känns otroligt PK att skriva ett blogginlägg om mer fred på denna krigsdrabbade jord, men just i denna stund är det mitt budskap till resten av världen. Jag vet inte hur man ska göra för att få fred, men jag vet ett sjukt bra sätt som hjälper folk som behöver bli hjälpta. Unicef är en grym organisation. Jag köpte julklappar där i år, det var nog de bästa julklapparna jag köpt. I deras gåvoshop finns allt för dig, som precis som jag, vill ge något konkret till världen, och inte bara ge pengar du kanske inte har en aning om vart de tar vägen. Här kan du istället välja om du vill köpa myggnät, vaccinationer, näringspulver eller varför inte sagoböcker till barnen. Köp dessa fantastiska gåvor, och ge ett gåvobevis till dig själv eller någon vän eller släkting. En livsiktig present, helt enkelt.
Om detta är det högsta jag kan skrika idag så att Ni hör mig, så är jag nöjd.
http://www.unicef.se/stod-oss/gavoshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0