Search?!

Tiden går snabbt, och nu är vi här. Sökningstiden har dragit igång och imorgon gör jag min första sökning.
Är fruktansvärt nervös, men lindrar nerverna med konsert i Göteborgs konserhus ikväll. Jazzbasisten Avishai Cohen gästar Sverige och vi har haft biljetter sen oktober! Natten spenderar jag hos Matilda "Foodie" Westergren i Göteborg/Västra Frölunda och ska vara på plats på Högskolan för scen och musik imorgon bitti 8.30.
Det känns overkligt och lite oförberett faktiskt, men det blir nog kul - jag ska i alla fall försöka att visa att det är det här jag älskar att göra.
Jag hoppas ni håller era tummar för mig, för musikhögskolan here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0