Livet med Billy

Nästa vecka beger vi tvåor oss ut på gymnaseeturné, och vi tjuvstartade faktiskt med att ha en konsert för skolan i torsdags - och det är jag otroligt glad över. Jag gjorde en av mina bästa konserter. Någonsin, och jag hade roligt - hela tiden. Vi hade roligt. Det syntes.
Nu är jag otroligt taggad på turné, och på måndag börjar vi med spelning i Partille och därefter åker vi direkt mot Lindesberg, för på tisdag är det konsert på Lindeskolan. Så alla som har möjlighet att komma dit till tolv - ni är varmt välkomna på våra konsert, den är fet! Och sök Billströmska, förresten.
Livet med Billy, det är fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: matilda

sett att ni kommer till oss och har en lunchkonsert, ska bli kul att titta på! :)



puss<3

2011-02-05 @ 18:32:40
URL: http://matildasserholt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0