Den efterlängtade uppdateringen?!

Nu känner jag att jag varit sådär dålig på att uppdatera igen. Jag har haft sportlov, jag kan väl skylla på det.
Förra veckan var det turnén som gällde och det var så himla roligt! Kul att hänga med de fina tvåorna och spendera mestadelen av tiden i bil på Sveriges vägar, och jag ska tala om att det finns väldigt många roliga ortsnamn runt om i det här landet.

Den här veckan var däremot tänkt att spenderas framför mitt piano - och öva. Om två veckor sätter sökningarna till musikhögskolan igång och min panik den senaste månaden har inte varit nådig med sömnproblem och magproblem och många stunder fyllda av "jag ångrar mig. jag vill inte göra proven. jag är dålig. jag kommer aldrig komma in. varför gör jag såhär mot mig själv. blablablabla". Hur som helst så fick mina övningsplaner fara åt skogen då noterna glömdes bort i all hast för att hinna till bussen i lördags. Men det kanske fanns en mening med det, vad vet jag.

Så det här lovet jag har praktiskt taget inte gjort någon nytta alls, mest spelat the sims och kollat på true blood med syrran, köpt ganska mycket godis också. Men så träffade jag ju Sofia förstås, i torsdags. Det var ett härligt kärt återseende, och precis vad jag behövde, några timmar spenderande utanför detta hus och med den fina goda vän hon är.

I övrigt har jag inte bokat något tåg tills imorgon, Sj är inte riktigt min vän med dyra biljetter. Jag satsade på en sista minuten men de tog slut under tiden vi var i frövi och hälsade på farmor och Ivar. Dumt, och jobbigt för jag måste antagligen ta tåget från Örebro 9.10 imorgon bitti. j i p p i e.

Nu ska familjen och jag äta pizza. Gott ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Sofia

du var också precis vad jag behövde<3

2011-02-19 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0