The sun itself sees not 'til heaven cleares

Sökningarna till Billströmska är över och det känns ungefär som att jag har blivit överkörd av en ångvält.
Att sitta i juryn tar på krafterna, men det var väldigt roligt! Svårt att bedömma de sökandes röster på tio minuter och därmed avgöra om de ska komma in eller inte, men allt det här snacket i efterhand har nästan varit jobbigast - nu när det verkligen gäller, när alla rätta siffror ska sättas och åsikter ska yttras och delas och kompromissas. 

Men tiden här står knappast stilla - vi lämnade sökningarna lika fort som vi gick över till inspelningen, för nu är det dags för studioinspelning med klassen. Idag har jag antagligen inte så mycket och göra, men imorgon är det nog dags för mig att lägga sången på Toast to M. Men att vara ledig idag gör mig ingenting - idag värmer solen och jag tänkte passa på att njuta av den och bättra på min bränna ytterligare. 

På lördag lämnar jag Tjörneland ännu en gång - en sista gång innan vi slutar. Det är dags för påsklov och jag hoppas att jag får uppleva lite vår där hemma också (och en himla massa godis). Men innan dess ska Johanna komma hit ikväll och sova här tills imorgon - alltid lika fantastiskt när hon kommer hit, för aldrig skrattar jag så mycket som då.

Nu kallar tvättid, sen åker solbrillorna på...
avslutningsdagen förra året, järngänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0