Jag Lovar

Städar och packar inför morgondagens hemresa. Jag kanske har nämnt innan att jag bokade tåg hem på fredagskvällen, för jag tänkte att jag, som vanligt, skulle hinna till Göteborg efter lunch. Men dagen efter jag bokat min icke omboningsbara biljett fick vi information om veckan och ja, vi skulle visst sluta redan torsdag efter lunch. Så jag får bittert vänta och antar att jag kommer vara sist kvar här imorgon eftermiddag. Egentligen är det mest synd om mamma som får åka till Örebro så sent och hämta upp mig. 
Men det postivia med detta - jag hinner städa mitt stäkiga rum! Underbart, så jag kan komma tillbaka om en vecka till ett fint rum.

Jag passar på att göra tjuvreklam för tisdag, då My ha anordnat en Kenyaafton med lite info om hennes resor dit, och jag ska då sjunga två eller tre låtar. Det blir kalaskul! Så kom och lyssna och ge lite stöd åt människor som behöver det. 
 Jisses, vad jag längtar hem när skriver detta, jag vill hem och se vårat nyrenoverade kök och träffa lilla Lilo som säkert blivit jättestor vid det här laget, och så kommer ju äldsta syrran hem också. Men först... middag med Mikael nu och lite fest ikväll, och förstså - tågresa under morgondagen. Fint.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0