Supermegadunderkallt.

Sicken jädra kyla!
Jag äger inte tillräckligt med varma kläder har jag konstaterat under de senaste dagarna. Kanske bör göra något åt det?

Jag hade en fin helg med Timmy på besök, det var himla roligt. Det blev dock inga vinterskor för mig i Göteborg, attans! Det skulle behövas, men det blir nog Stenungsund på lördag, en snabbis i alla fall.

Nästa vecka är det dags för intensivvecka igen, luciarep hela dagarna. Jag hoppas min röst är åter till dess, och min ork. Jag hostar mig genom nätterna nu för tiden, jag hostar konstant och när jag väl lyckats somna vaknar jag av en hostattack eller två. Drygt. Men det går över
I övrigt har vi luciakonsert så sent som klockan sex på söndagen den tolfte december, det innebär att det är för sent för att mamma och pappa ska kunna se den och åka hem. Jäkla skit. Det gör mig lite bitter.
Det som bär mig nu är julavslutningen den 21 december. Skolans julbord är det bästa jag ätit i hela mitt liv. Mums.
Imorgon har jag masterclass och ska sjunga trots pyttelite röst, det känns faktiskt bra. För om det går dåligt kan jag alltid skylla på det, och det är ganska spännande att sjunga med en röst som är annorlunda än vanligt. Roligt.
Nu måste jag försöka sova.
Jag saknar er. Jag saknar Linde. Jag saknar familjen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0