Tribute Musklinjen

Ni har gett mig den bästa tiden i mitt liv. Ett år jag aldrig trodde skulle bli så bra som det faktiskt blev där jag har skrattat med er, gråtit, tjurat och skrattat ännu mer. Jag tror inte det har gått en dag då jag faktiskt inte skrattat så det krampat i min mage - på riktigt.
Att säga hejdå var det värsta jag gjort, det gjorde så ont i mig. Det kommer ett år till, jag vet det, det kommer bli ett asbra nästa år - jag vet det också, men Ni är inte där då. Alla ni som gjort detta år är inte där då. Och det är trots allt detta år som räknas nu, det som ligger mig närmast hjärtat. Och just nu, de kommande dagarna (och kanske månaderna) kommer jag vara ledsen ibland, och det får jag vara - för att lämna en familj är det värsta som finns. Det har hänt otroligt mycket det här året, saker jag aldrig kommer glömma, saker jag fortfarande bearbetar men som en gång var vackert och fint - men things end, så är det bara. Det var hemskt att säga hejdå, jag säger det igen - för det var det.
Vi ses till midsommar, några av oss, det ser jag fram emot.

Tack fina, älskade musiklinje för allt ni gett mig, allt fint vi har gjort det här året. Tack för den bästa tiden i mitt liv. Tack! Jag tänker på er och ger er all min innersta kärlek. Tack som fan, vi är fan bäst!!


"There are no happy ending, 'cause ending up is sad"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0