Lovelovelove

Midsommar var helt fantastiskt underbart! Det var precis vad jag behövde och jag har nog inte varit så glad på hela lovet.
Jag åkte till Uddevalla i torsdags och blev hämtad av Johanna tio på kvällen. Tanken var att våra vänner skulle komma på fredagen och sova endast till lördagen, men Daniel, Erik och Erik stannade ytterligare en natt och det var himla trevligt.
Vi kollade på film, grillade marshmallows över stearinljusen! Vi åkte till Uddevallas strandpromenad och hängde, jag passade även på att bada lite.

På söndagen åkte vi in till Göteborg, och jag åkte vidare till Partille för att träffa Cornelia. Fina tjej!
Vi hängde ytterligare med Daniel, Erik, Erik och Becky i glassbaren, sedan åkte vi och badade i Kåsjön för att avsluta dagen med pizza på Beckys uteplats. När grabbarna lämnat oss stannade jag och Cornelia kvar och kollade på Ariel hemma hos Becky innan vi gick hem och sov.
I måndags åkte vi in till Göteborg och Cornelia tog mig med till Fröken Olsson, supermysig restaurang och café och väldigt billigt! Sen fick vi för oss att åka paddan - vilket vi gjorde, innan det var dags för mig att ta tåget till Bergslagen igen.

Det är otroligt vad Ni kan ge mig, så mycket energi och glädje, och lycka! Tack!

Eventuellt blir det Liseberg den 12 Juli (eller någon datum där omkring). Jag längtar redan och jag har bestämt att med min otroligt dåliga ekonomi denna sommar väljer jag nog ändå att prioritera eventuella besök i Göteborg framför krogen i Lindesberg (till exempel).

Jag har haft sommarens bästa helg, jag hoppas du hade detsamma.
Tack fina Billströmmingar, för att ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0