Mellan två utbildningar

Jag antar att det krävs arbetslöshet för att stanna uppe till halv ett varje natt och starta varje morgon med att stänga av väckarklockan som ringer klockan tio och sova vidare till klockan elva. Och att frukosten sedan tar en timme i sig är nog ytterliggare en följd av brist på någonting att göra (för egentligen är jag ju inte arbetslös, jag är mellan två utbildningar

Men jag har påbörjat en låt, bara pianot (och cello) än så länge. Men jag gillar det, och det ska nog kunna bli  något vackert och aningen nytt för mig. Jag hoppas det blir av, att inspirationen infinner sig. Kanske även lite inspiration till att göra lite sångläxa, eller pianoläxa... Eller göra någonting över huvud taget. Det vore fint.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det krävs nog att man är "mellan två utbildningar" :) Själv går jag och lägger mig vid 9 och läser till 10 innan väckarklockan ringer vid 5.30!

2010-07-22 @ 19:17:47
URL: http://www.anneke.glowingminds.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0