FF

Jag antar att jag aldrig riktigt kan nöja mig, för nu har jag gjort det igen. Bloggen har ny design och det känns sådär "nytt och spännande" som när jag just skaffat mig bloggen. (Tänk förövrigt vad fort tiden går).

Mamma och pappa har farit till Riga i tre dagar, så jag har huset för mig själv - med en syster förstås.
Det är så tyst och lugnt, men kanske framför allt skönt!
Det var längesen jag var ensam en längre stund, och jag värderar varenda minut.

I övrigt funderar jag över min ekonomi som är rätt så instabil för stunden. Ingen inkomst på hela sommaren börjar synas vid det här laget. Nu har jag förstås fått ett litet sångjobb - jag ska sjunga på Joels systerbarns dop, det ska bli fint att göra det! Roligt att sjunga också, det var alldeles för längesen.
I övrigt vill jag ju förstås till Götet igen, men jag tror inte jag har råd. Plus att jag har ingen "anledning" att åka ner mer än att umgås, och det brukar väl ta tre dagar, och jag vill bara tala om för er lyckligt ovetande att det är väldigt  d y r t  att åka tåg. Plus att jag ju börjar skolan snart.
Men allt var så bra sist, allting var så perfekt.  Men snart är det Billystart. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag går runt och tänker på när du ska sjunga på dopet, jag VET att alla kommer sitta och njuta<3

2010-07-20 @ 16:03:16
Postat av: sanna

just ja, du ska ju också vara där!!! fan vad gött Sofia!

Du är för gullig <3

2010-07-20 @ 18:16:13
URL: http://sannalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0