what doesn't kill you...

Jag vill gärna tro att what doesn't kill you makes you stronger. Men ibland är det svårt att veta vart gränsen går, vissa saker man gör skälper mer än det hjälper, ibland är det svårt att veta vad som får vilken konsekvens.

De senaste två veckorna har varit kanske de bästa på länge, man skulle kunna säga att vi levt ut folkislivet till fullo och vi har haft sjukt roligt på kuppen. Men så kan man undra ifall slutsatsen av detta blir mer skadlig än vad som var tänkt. Eller så blir det två veckor som är det bästa som hänt hittills. Jag är förvirrad. På ett bra och konstigt sätt. Framtiden lär utvisa, och jag är egentligen inte orolig, eller är jag det? Jag brukar inte låta sådana här saker ta energi längre, och jag ska inte det denna gång heller... Hur mycket sömn jag kommer införskaffa mig inatt är och förblir ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: Sofia

höh, nu fattade jag inte mycket...men det finns väl säkert en förklaring till det ;) miss u<3

2010-02-04 @ 14:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0