Göteborgshelg

Jag är en dålig bloggare, jag ber om ursäkt för det.

Ikväll bär det av mot Göteborg. Några från klassen har spelning på emergenzafestivalen på musikens hus i Göteborg och näst intill hela klassen ska in och titta. Det första bandet har spelnig halv sju medan det andra inte spelar förän runt tolv. Så där i mellan tänkte vi hitta något fancy uteställe med lagom hög musik och bra häng där vi ska spendera några timmar i - ialla fall för mig - rosa panterns tecken. Det ska bli riktigt roligt!!
Natten spenderar jag och Judith hemma hos Becky i Partille, jag hoppas på att få skåda mina livs första PJ's...

Imorgon ska jag och Judith göra oss bekanta med Göteborg. Vi ska spatsera gatorna fram och tillbaka och hoppa på första bästa spårvagn och se vart vi hamnar. Supermysigt.
Jag ska försöka ge er en uppdatering på söndag.

Ha en fin helg.
PUSS!


P.s. Jag har världens övningsflow för stunden, allting går kalasbra, och beltingen är hur kul som helt. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0