Terapi

Jag mår bra! Och mitt förra deppinlägg var inte alls nödvändigt och jag ber om ursäkt för allt det oklara.
Livet liksom bara springer ifrån mig här ute, på ett bra vis förstås. Igår hade vi en Jazzspelning i Stenungsund och jag sjöng två låtar, Saga of Harrison crabfeathers och Bo Kaspers Hon är så söt. Det gick ju bra, men jag är alltid lika självkritisk, och har blivit ännu mer sen jag började här.
Hur som helst så är jag inne i en "har-ingen-lust-att-öva"-period, och då finns det inte så mycket att göra, jag får tråkigt och allting blir bara ännu värre. Men idag övade jag piano i en timme och en kvart och det gick väldigt bra faktiskt. Gick även väldigt bra på sånglektionen så nu känner jag mig lite taggad igen. Men så kan det ju faktiskt vara så att man ibland får tillåta sig själv att inte öva om man inte alltid vill det, det är något att öva på...

Imorgon har vi ett litet uppspel på ensemblen och det blir ensemble A's sista uppspel tillsammans. Nästa vecka har nämligen tvåorna turné och efter lovet byter vi ensembler. Lite vemodigt känns det, men det ska bli väldigt intressant och lärorikt att spela med nya människor.

När jag kommer hem för lov vecka sju ska jag gå intensivbehandling för min spindelfobi, det ska bli så skönt och jag hoppas (och tror) att det ska fungera!! Till första träffen ska jag ha skrivit ner tio positiva och tio negativa minnen från mitt liv - det är verkligen jobbigt och det tar massa energi! Men det ska i alla fall bli skönt att genomgå behandlingen hemma på ett tryggt ställe... inte för att det inte är tryggt här, men hemma kan jag slappna av mer och inte vara rädd för spindlar och då har jag ju även lov och måste inte promt tänka på att öva så mycket, om nu terapin tar så mycket energi vill säga. Och så är ju mamma och pappa där också.. Vi hoppas på det bästa helt enkelt, och jag kommer hålla er uppdaterade, jag lovar!

Nu ska jag umgås med världens bästa klasskompisar.
Men, hur mår ni? Ni läser väl? Ni glömmer väl inte bort mig där hemma i Linde?

<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

jo...vem var den där sanna larsson nuigen? hmm...? nejdå, klart att vi inte glömmer dig :) Jag vill baka cheescake snart :(

2010-02-05 @ 13:53:04
Postat av: Jenny

2010-02-08 @ 10:05:30
URL: http://jennyann.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

haha , glömt dig. Sällan!

så du är hemma nästa vecka? varför det nu då? jag är ju ledig vecka åtta. verkligen jobbigt! jag har avstämning också så det ser tjockt ut i schemat.

saknar dig <3

2010-02-08 @ 10:07:56
URL: http://jennyann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0