Dramatik

För er trofasta och ihärdiga läsare som tar er en inblick i mitt liv här på bloggen ibland. För er som kanske läste det förra inlägget och dramatiskt ställde frågan till er själva: vad hände sen?
Till er vill jag bara ge er det mest fantastiska svar jag kan tänka mig att ge någon just nu - det blev en låt!
En låt på sisådär tre minuter och tjugo sekunder. En låt jag faktiskt känner mig nöjd med. En låt jag står för. En låt som ska presenteras och en låt som ska hamna på min myspace - så småningom.
En sten föll från mitt hjärta och jag kände att en stor del prestationsångest rann av mig, likt vatten på en gås.
Det känns skönt, mina vänner, att meddela er detta.

Med detta uppdrag genomfört för stunden, ska jag bege mig mot min säng och invänta en ny dag fylld av jobbsökningar och, ve och fasa, en himlans massa bilder på spindlar. I can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0