Coolness

Sökte på mitt namn på Urban Dictionary (www.urbandictionary.com)
Och jag tyckte att det var roligt...


Sanna
The name for the most awesome person ever. It is impossible to fit so much awesomeness into any other person.
You think your as awesome as Sanna? Well you can't be because Sanna is so amazingly awesome!
- "Hi. What's your name?"

- "Sanna"

- "Oh my goodness that is the most awesome name I've ever heard in my LIFE!"



G r y m t ! ! ! 


(Imorgon försöker jag ta mig ner mot sydligare breddgrader igen och Swebus är mitt starka hopp...Wish me luck)

Kommentarer
Postat av: Gerda

haha! så ska jag börja säga till folk som presenterar sig... :P

2010-02-28 @ 12:37:23
URL: http://gerdabostrom.blogg.se/
Postat av: cornelia

HAHAHAHAHAHA fettt!!!

2010-03-05 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0