Tyftare 2010-2011

Alaska är numera mitt nya hem. Fint rum med eget badrum innehållande dusch och toalett. Det känns superbra, jag fick rummet jag önskade och allting känns perfekt.

Klassen verkar jättebra också, väldigt fina ettor tycks det vara och vi har redan börjat prata om första konserten den artonde september - den ser jag verkligen fram emot. 
Idag åkte vi Tjörn runt och till skillnad mot förra årets en och en halv timme långa tur gjorde vi några extra stopp i dag och var borta sisådär tre timmar. Men det var mysigt, men mindre tid åt övning blev det förstås.
Jag är sådär härligt inspirerad att öva nu och ha roligt. Det känns som en rätt skön inställning inför året.

Det värsta och det som stör mig mest är spindlarna. Det är höst och det sitter tre stycken på väggen när man kommer in i huset där jag bor. Jag har börjat oroa mig och har lite svårt att sova och kollar alla hörn och så när jag går in i badrummet till exempel. Jag hoppas att det går över för jag mår rätt kasst av det. Jag kan tänka mig att det blir värre eftersom jag vet att det är höst nu och jag vet att de rör sig mycket på hösten. Men det blir jobbigt om det fortsätter, då tar jag nog några timmar till hos "spindelmannen" hemma i Linde på höstlovet (men det är ju några veckor kvar tills dess...)

Jag ska lägga upp bilder på mitt rum på facebook så snart jag orkar/har tid, så stay tuned så får ni se min nya lya.
Förresten är ni hjärtligt välkomna på besök, särskilt om någon av er tänkt dra iväg till ja, vad ska vi säga, exempelvis Indien inom en snar framtid. Alaska 114 står öppet för er.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej tjejen. Skont att du funnit dig tillratta igen :)

Prova hypnoterapi mot fobin, det hj'lpte for mig!

2010-08-27 @ 17:10:49
URL: http://www.anneke.glowingminds.co.uk
Postat av: Gerda

Aha! Jag känner mig aningen träffad. Vilken helg ska jag komma, tycker du? Jag vill så hemskt gärna träffa dig och se din värld!

2010-09-05 @ 09:50:05
URL: http://gerdabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0