Box-era

Så återstår snart bara fyra dagar. Det gick fort nu på slutet, kanske för att jag haft någonting att göra och tänka på den senaste tiden.
Jag har knappt börjat packa och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, det är mycket som inte kan packas förrän tidigast söndag eller måndag, saker som jag kan klara mig utan de sista dagarna men som nu fortfarande fyller en funktion.

Jag längtar nu. Jag känner lukten av Billy så väl - och jag saknar det. Jag är motiverad att börja plugga igen, och det är bra med tanke på att jag absolut inte pluggat under lovet. Tre pianoläxor och jag har endast påbörjat en halv. Låtar skulle plankas och sångmaterial skulle samlas ihop och bilda arbetsmaterial för hösten. Det har gått sådär med det. Men det känns lugnt ändå, jag antar att det är fler än jag som behöver vila från musiken ibland, och jag antar att det är fler än jag som inte orkar göra sina sommarläxor (trots att sommarlovet är tre månader långt?).

Jag drömmer om skolan, om nya klassen, om rummen. Jag hoppas vi får de rum vi önskat, och att jag inte behöver dela rum efter jul, faktiskt, det skulle bli jobbigt - och inte bara för mig, jag är inte världens lättaste att leva med.


Packningen väntar, what do bring, what not to bring?
I år kanske det räcker om jag tar med halva garderoben...eller?

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah....eller?? ;)

2010-08-21 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0