Besked!

Det händer mycket nu på Billströmska, glada besked följs av ytterligare glada besked.
Min klass är verkligen bäst! Många av, framförallt tvåorna, har sökt musikhögskolan under våren och igår kom alla efterlängtade (och kanske till viss del fruktade) besked - jag vet inte vad jag ska säga mer än att de är bäst! Alla som sökte kom in på instrumentlärare och Cornelia, den fantastiska tog sig in som enda sångare på musiker i Örebro. Jag är stolt som tuppen.
Vi blir en härlig trupp tvåor till hösten också, så vi kanske beger oss ut på en härlig turné, kanske i en stad nära dig?
Idag har även antagningsbeskeden hit till Billströmska presenterats och jag tror att det kommer bli en riktigt bra klass till hösten!! Det blir dock väldigt tydligt att vi snart ska splittras och att musiklinjen 09/10 snart ska till att upplösas...
Här om dagen hade jag mitt första separationsångestsammanbrott (om det nu finns ett sådant ord i det svenska språket), men jag får göra den sista månaden till den bästa - allting till trots. Det har varit fina månader hittills, så nu ska jag njuta av ännu en. I vårvärme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0