Party!

Jag har tagit tag i saker!
Jag har mejlat Universeum i Göteborg och snart motar jag ett telefonsamtal där ifrån. Jag har äntligen insett att jag inte kan leva såhär längre, jag ska äntligen göra någonting åt min spindelfobi.
Jag har visserligen inte gjort någon anmälan än, telefonsamtalet ska tala om för mig vad det kostar och hur det hela ska gå till så får jag bestämma mig då helt enkelt. Jag hoppas att det inte är allt för dyrt för jag måste verkligen göra någonting åt det här nu, innan det går ännu längre.
Det har verkligen blivit värre sen jag flyttade hit till hus fyllt av stora spindlar. Men nu hoppas jag på en förändring om inte allt för lång tid.


Ikväll är det party! Systemet har besökts (inte av mig då givetvis) och ja, just nu känns det bara som en väntan tills det ska ta fart. Jag ser fram emot kvällen!

Idag hade jag min första sånglektion. Det var så fantastisk och roligt! De trettio minuterna gav mig mer än alla de sånglektioner jag gått på i mitt liv. Inget ont om Ingeborg för hon är fantastisk och har verkligen gett mig en grund att stå på och bygga vidare ifrån, men jag har känt att jag har haft behovet att gå vidare till mer tekniska prylar och det var just det jag fick göra idag. Det var så mycket som lossnade bara genom en enkel övning. Jag längtar redan till nästa sånglektion!!

Vi började även med övningsundervisning idag, jag har två elever i sång som jag ska ha framöver på fredagarna. Det ska verkligen bli jättekul, men till en början ska vi ha lite pedagogik och det känns att det kan behövas, annars vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Men jag ska hålla er uppdaterad även inom det.


Hur har ni det hemma i Linde? Jag saknar er.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter fantastiskt kul! timmy:)

2009-09-19 @ 15:06:24
Postat av: Helene

JAG FICK JOBBET PÅ VM MEDIA SANNA :D :D :D var på min första arbetsintervju i onsdags hihihihi!

2009-09-21 @ 02:04:23
URL: http://gaysuperstar.blogg.se/
Postat av: karin

Fan vad du är modig, Sanna! Du kommer snart inte behöva oroa dig för spindlar. Jag lovar. :)

2009-09-21 @ 22:16:01
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0