Helg på västkusten

... och överallt annars också för den delen.
Det händer inte så mycket här den här helgen, de flesta musikare är hemma, i Göteborg eller på andra äventyr. Jag tror att vi är tre kvar eller någonting, så ni kanske förstår att det varit lugnt i helgen. 
Men igår åt jag tacos med massa från DUR (de ungas rätt) eftersom min granne Lotta går där och min andra granne Klara hänger med dem hängde jag helt enkelt på. Det var riktigt roligt och efter maten blev det spelkväll och senare lite filmkväll här i vår korridor. Men jag valde tillslut att sova istället för att se filmen, den var ingen höjdare.

På tisdag har vi redovisning för vårt projekt. Vi har fått välja en känd eller okänd person att gestalta och tanken ska hela tiden ligga på form. Jag fattade ingenting i början av projektet, men tillslut valde vi Edith Piaf, så på tisdag ska min franska sättas på prov, detni
Så min dag ska vigas åt lite sjungande i musikhuset (synd bara att jag sjöng igenom praktiskt taget hela min sångpärm igår...) och övande av franska. Huvvaligen. 

På onsdag kväll, klockan fyra, går min buss härifrån till Göteborgscentral för att sedan därifrån ta ett tåg klockan sex, Lindesberg entras klockan 22.00 på onsdag kväll. På torsdag börjar repetitioner av "Säj'et igen Sven". Det ska bli otroligt roligt!
Ni har väl inte glömt att köpa biljett?


Men hur mår ni? Ni ska veta att jag tänker på er. 

Kärlek.

 

Kommentarer
Postat av: sofia

vi(jag) mår braaaaa.....när du kommer hem sen ska vi göra cheesecake eller hur det stavas :D

2009-09-07 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0