Mys

I lördags hade vi våran "In Limbo"-konsert. Det blev så jäkla bra så ni skulle bara veta. Det var så himla roligt och det blev superlyckat! Jag är lycklig.

Det var massa före detta musiklinjeelever här som gick här förra året på besök, så efter konserten och efter riggandet blev det fest. Världens bästa mysfest. Alla var på goshumör och det var kramar huller om buller och kindpussar och allting, alla var bara mysfulla. Det var nog den bästa festen jag varit på i hela mitt liv!!

I söndags var det städning vid tolv (fyfan vad folk kan skräpa ner) och sen gick vi hela vägen till Kållekärr och käkade pizza, det var riktigt gott. På kvällen hade Göteborgs kammarkör konsert i Stenkyrka som ligger precis vid skolan - riktigt bra var den.
Senare såg vi på Die Welle, riktigt rikrigt bra film, men det blev sent - det kändes idag om inte annat. Vi hade tre timmars work shop med Trio metrik idag, andra gången i mitt liv, de var på besök på Lindeskolan för kanske två år sedan, kul att jobba med dem igen. Klockan sex hade de konsert för oss också. Det var roligt...

Nu är jag helt slut och jag får ursäkta det otroligt tråkigt skrivna inägget, nu ska jag äntligen sova.

Just ja! Deb 16:e åker jag hem till Linde för att träffa syster Emma som är hemma på besök innan hon far vidare till Krabi, det ska bli väldigt roligt!
Sen är det lov veckan efter, jippie!! Då ska jag träffa mina Lindevänner igen :)

Godnatt!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0