Lindesberg

Sådär vänner, nu tar jag mig äntligen tiden att uppdatera er om vad som händer i mitt liv...
Jag har ett efterlängtat, men även vemodigt, höstlov för tillfället och är hemma i Lindesberg.
I torsdagskväll var det fest på skolan, men själva festen var väl sådär, så jag avslutade festens sista timmar med att sitta i tvrummet på Arken och hänga med Johanna och Erik, ett perfekt slut enligt mig. Vi var nämligen lediga igår för hemresedag, därav fest på en torsdag. Klockan halv tio gick vår buss mot Göteborg, och med "vår" menar jag Johanna, Erik, Judiths och min buss. Jag hade som tur var sällskap. Vår buss kom till Göteborg halv elva och mitt tåg skulle inte gå förrän tolv, så jag hade sällskap hela tiden - väldigt trevligt!! Det kändes lite konstigt att säga hejdå och inte ses på en vecka när man har sett varandra praktiskt taget varje dag sedan vi började. Men det kan nog vara nyttigt att vara ifrån varandra och även få lite distans till skolan... låta saker smälta lite.

Idag har jag inte gjort någonting mer än sovit till tjugo över tolv (vilket var väldigt skönt i jämförelse att vakna klockan tio som alla andra helger sedan jag började skolan), och så har jag sovit en timme framför tvn också, jag antar att jag är rätt trött...Det är så skönt att inte göra någonting, det var längesen.

Imorgon ska jag åka till Kopparberg och träffa girlsen, det ska bli så otroligt roligt! I veckan ska jag även träffa Sofia, Gerda och Helene. Måndagen ska ägnas åt skoshopping i Örebro. Det här kan bli en väldigt bra vecka!!

Vi har äntligen skaffat trådlöst internet här hemma, så nu kan jag kombinera tvtittande och facebooksurfande. Vilken underbar i-landslycka!

Ja, det är väl allt för stunden.
Det kommer mera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0