Göteborgshelg

Vilken helg det varit, helt fantastisk!
Vi började helgen med att i fredags ha en riktig tjejkväll, jag, Johanna, Judith och Matilda. Vi bastade och fortsatte tjejkvällen med att se på "Flashdance", helt underbart. Klockan tolv gick jag och la mig och var helt slut. Man har fortfarande inte fått sova ut ordentligt efter förra helgens konsert och tidiga morgnar...

I lördags åkte jag, Judith och Matilda in till Göteborg och shoppade, ännu en härlig tjejdag. Matilda åkte sedan vidare till sin syster och jag och Judith åkte hem, kollade lite på tv och gick sedan och lade oss.
Och gårdagen var en riktigt härlig dag. Det regnade lite när jag vaknde, men det hindrade inte mig.
Jag, Judith, Becky, Jens, Cornelia och Erik R åkte till Liseberg. Sista dagen de hade öppet och det var som mest tio minuters kö till en attraktion. Superkul var det!! Becky jobbar på Liseberg så vi fick åkbiljetter så jag betalade ingenting för den dagen - helt underbart.
Jag och Cornelia missade bussen hem vid halv sju som Judith redan satt på, så vi tog en Orustexpress och hoppade av vid en hållplats där Johanna och David fick hämta oss. Vilka räddare i nöden va?!

Visst låter helgen underbar? Det var den!!

Nu sitter jag i musikhuset och är sjukt trött, idag måste jag skriva en blues, göra teori och gehör, lyssna på ensamblelåtar och öva sång. Idag har jag fullt upp... Eller borde ha!


På fredag åker jag hem till Linde, jag längtar efter familjen.

Kommentarer
Postat av: karin

Tack Sanna!! :)

2009-10-14 @ 23:36:26
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0