Helgen!

Jag kanske skulle uppdatera er, kära läsare, om hur helgen i Uddevalla var. Nu har det gått några dagar, så jag ber om ursäkt för förseningen, men jag hoppas ni har överseende.

Vi åkte härifrån skolan i fredags kväll, efter middagen, och anlände till Uddevalla cirka femtio minuter senare, vi stannade till vid Ica och sen for vi hem till Johanna. Vi tog en riktigt tjejkväll med godis och Sex and the City.
Vi ställde klockorna på halv nio på lördagmorgonen för vi hade planerat en dag på stan. Vi började dagen med att klippa oss, med tre tider efter varandra. Mycket trevligt och välbehövligt. Vi blev alla nöjda! Sen for vi till Torp, ett köpcentrum och spatserade där under dagen. Jag shoppade på Gina tricot för 994 kronor!! Massa pengar på välbehövliga kläder. Vi käkade och for åter till Ica för att handla middagsingredienser. Vi lagade tacos och kollade på tv. En otroligt mysig kväll. På söndagen fick vi sova ut och vi sov till tolv. Jag och Judith tog tåget från Uddevalla till Stenungsund tio över två, för att sedan ta en buss vidare mot Haketorp och skolan.
Det var en underbar helg, kanske en av de mest välbehövliga helgerna? Skönt med en vit helg också, i underbara väninnors sällskap!

Nu är det snart helg igen och då blir det, förhoppnignsvis, fest på fredag. Jag är astaggad, men tvåorna ska ut och äta i Göteborg och gå på konsert på lördagen så de kanske inte är lika pepp, vad vet jag?
Hur som helst. Livet är fortfarande underbart!
Vi har börjat planera för Lucia och Luciakonserten, det kommer bli grymt. Till de ännu lite gladare nyheterna hör att mamma och pappa förmodligen ska ta sig ner tills dess. Jag hoppas verkligen det! Jag börjar sakna de lite...

Nu ska jag sova. Ha det underbart kära ni!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG SAKNAR DIG! det verkar trögt med att åka till gbg...malins släktingar som bor där hör aldrig av sig :P men jag hoppasa vi kanske kommer dit i december iaf :) när kommer du hem?

2009-12-04 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0