Ensamblekonsert på Tyft

Ja, igår ägde den rum - Ensamble A's ensamblekonsert. Den första konserten i Billströmska musiklinjens ensamblemaraton, om man kan kalla det så? Hur som helst, riktigt roligt var det och trots min onda hals och hosta så var jag inte särskilt nervös, det var mest bara roligt. Jag hade fixat fram ett kärt återseende med whiskey lullaby och på något konstigt vis var det den jag var mest nervös för av min ickenervositet, men den gick jättebra.

Idag är jag jättetrött och jag funderar på om jag håller på att bli sjuk på riktigt (mer än förkylningen jag har) men jag hoppas att det inte blir värre än såhär.

Ikväll ska jag och Matilda kolla på idol och film och mysa, allt medan resterande Billströmskaelever har Dragfest, men as women and women as men, så att säga.

Jag älskar Tjörn, det ger mig inre frid. Life is wonderful.
Hur har ni det, kära vänner?


Just! Jag fick stipendium idag, minst 25000 i alla fall, så nu har jag faktiskt råd att bo här.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0