Trötthet och Tristess

Jag sitter i skolan på kulturskolan, musikdatasalen. Jag har otroligt tråkigt och jag är otroligt trött. Det är som att tröttheten som egentligen skulle infunnit sig igår efter sökningen sköts upp på grund av min otroliga antagningslycka. Men det sköts bara upp tills idag. Och det passar sig inte alls särskilt bra då kvällen måste spenderas studerande. Jag har nämligen ett svenska prov (eller mer liknande läxförhör) imorgon, och eftersom jag varit borta så mycket har jag varit på en genomgångslektion av sex stycken, som jag räknat det till. Yay Sanna! 

Ikväll måste jag även öva inför välgörenhetskonserten som äger rum den 20 maj i Lindeskolans aula, klockans ju (vadå tjuvreklam?!). Jag måste bestämma tonart på en låt, men även skriva klart en egen låt för jag har fått tillåtesle att spela och sjunga en av mina låtar. Jag vet bara inte vilken. Jag har två låtar som inte är klara, men jag tänkte skriva klart dem ikväll - förhoppningsvis, om jag orkar.  Fast inte för att jag har något val. jag måste ju!

Men nu  börjar dagens ARKO-lektion, men så ser i alla fall mina kvällsplaner ut. Vad är planerat för din kväll?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0