Fredagkväll efter klockan 22

Idag har jag äntligen provat balfrisyr, och det känns så himla bra! Sandra är min räddare i nöden och jag kommer vara henne evigt tacksam.
Halv tolv ungefär gick mitt tåg mot Frövi, där mötte jag Timmy och Sandra och vi gick till salongen för att prova frisyren, och Sandra var så snäll så hon klippte mig samtidigt - otroligt snällt. Jag vet med säkerhet att jag kommer bli så nöjd med resultatet den 13 Juni - I can tell!

14.45, efter tjugo minuters försening gick mitt tåg till Örebro. Jag hade bestämt mig för att shoppa - och om jag shoppade??!! Jag spenderade över tusen kronor och jag är nöjd med vartenda köp. Det ända som saknades på inköptslistan var ett par skor, jag vet exakt hur jag vill att de ska se ut men de jag hittade fanns bara i storlek 40 och jag har 41, aningen frustrerande! Men innan jag åkte till Frövi var jag inne på Vibergsskor här i Linde och det var samma fenomen där, men de skulle få in nya skor i nästa vecka. Great! 

Det här var lite information om dagen! Nu är klockan 22.18 och jag är för trött för att vara vaken, så godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0