Mixed up

Vilken dag.

Karnevalen är bestämd och  jag tror minnsann att vi kan ro det här i land, tror ni inte?
Men dagens bästa nyhet; Lynette får ta studenten med oss! Operationen sker inte förrän i september. Jag är så himla glad, och det är som att en sten föll från mitt hjärta!

Även mitt nationella tal gick utmärkt idag - starkt mvg , och jag vet inte om det är så mycket att klaga på där.
På onsdag väntas skrivning i fem timmar, eller hur långt det nu var. Tror det kan bli rätt kul faktiskt. Jag peppar mest för min mackaronelåda jag ska ta med mig och äta mig mätt på under skrivandets timmar. Gott!


Framtiden.
Den gör mig tokig just nu. Att inte veta vart jag ska hamna till hösten, att inte veta vad som kommer finnas kvar om ett år. Att inte veta vad jag kommer ha att lämna, om det jag vill ha att lämna och det jag vill ha att komma hem till kommer finnas där. Troligen inte, som det ser ut nu. And it hurts like hell.

It's gonna be brighter day.
Someday.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till Mvget! :D

2009-03-26 @ 22:06:18
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0