It goes to an end

Imorgon ska Es06 ha klassråd. På det klassrådet ska karnevalen diskuteras och bestämmas. Själv är jag väldigt nöjd med min uppföljare på Lynettes idé. Om jag får som jag vill, tror jag att det kan bli bra! Fast å andra sidan tror jag det kan bli bra ändå. Men nu är jag superpeppad på klassråd och jag ska minnsann kämpa för min idé (som vanligt, jag har ju ibland  lite hard time att ändra mig om jag redan får fram en bild i huvudet).

För vi har ju inte lite press på alls? Nejnej. Men jag tror ändå att med vår teamspirit och vår imaginationmax så kommer vi nog kunna ta hem ett pris, annars får vi stå där och skämmas för hela estetiska programmet, genom alla tider och alla kommande generationer.
Men förhoppningsvis blir det inte illa.

Men. Innan klassrådet för Es06 tar sin början ska det nationella talet i Svenska hållas och, hör och häpna, jag har minnsann fått ihop ett tal och, hör och häpna (igen), jag är nöjd! Ta mig tusan vilken dag, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0