Ickestuderande dag

Idag är det studiedag och den ska banne mig inte spenderas pluggandes!
Jag tar istället min hosta och nytillkomna förkylning och mitt glada humör för dagen upp norrut för lite ganghang, så att säga. Man skulle kunna kalla det Kopparberg för att ge en liten med specifik bild av den kommande dagen, och ganghanget är girls från klassen. Jag ser fram emot det med ett leende.

Inatt. Eller okej inte inatt, kanske mer igår kväll, fick jag något sjukt tokryck att jag skulle plugga. Vilket jag gjorde också!
Jag började mitt PM-skrivande runt halv elva kanske, för att sedan släcka och sova vid halv ett. Fråga mig inte vad som for i mig, men igår måste det varit något fel. Helt frivilligt satte jag mig ned och skrev mina ansökningsbrev också och läste min engelskabok. Ja, om jag inte dör snart så blir jag orolig. På riktigt.


Men nu har jag inte så mycket mer tid till detta då mitt tåg infinner sig på Lindesbergs station om en timme och en kvart, ungefär. So I better get going.

Fortsättning följer later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0