Summer's here, but I'm just sitting in my room...

... I sit and wonder if you think of me as I think of you.
 - Grym låt


Kan ni fatta den värme som är ute? Det är runt trettio grader och så varmt att till och med jag hoppar solen för stunden och sätter mig i svalkan i källaren. Det här är sommar, det här är glädje och jag tror nog att kvällen får bjuda på årets första dopp. Jag har nämligen bestämt mig för att den här sommaren ska bli mycket mer sol och bad än förra, kanske främst bad. Förra året badade jag sammanlagt.... håll i er nu.... En gång. Jo, du läste rätt. Jag som i mina yngre dar badade upp emot tre gånger om dagen har sjunkit ner till ynka en gång... på hela sommaren. Men det ska ändras på och jag tror att idag är rätt dag att göra det på.

Om en timme ungefär åker jag till Örebro med syrran, när jag kommer hem ska jag sola och ja... bada.
Vilken härlig sommardag, va?

PUSS!



Idag är det den första juni, det är officiellt sommar. och det är officiellt 12 dagar kvar till studenten... Jag säger ingenting mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0