Karneval!

Idag ägde karnevalen rum och vi var snygga, coola, häftiga och ägde rätt mycket (om man får säga så, även fast årets karneval var sjukt grym). Vi var Simpsons och efter mycket tvivel från min sida så blev det bra!
Som vissa av er vet så ligger det en rätt enorm press på Esteterna att ta hem ett pris i karnevalen varje år.  Men jag trodde, när vi stod där vid prisutdelningen, att vi skulle bryta den trenden. Pris efter pris delades ut och nervositeten inom mig blev bara värre och värre. När de sen kom fram till sista priset som de döpt till "karaktärer vi vill se i verkligheten" anade, eller hoppades jag lite. Men man vill ju inte hoppas på för mycket, men när de sa vårat namn föll en sten från mina axlar. Det var så skönt och lyckan var ett faktum!!

Jag är tacksam för dagens karneval och att vädret tillslut blev så bra!! Jag hoppas att vi får lika bra väder imorgon (i alla fall uppehåll...Please!). Men vi får se. Jag vet i alla fall att jag i morgon tar studenten. Jag har inte riktigt fattat det än, jag förstår det nog när vi sitter där hos Petra på champagnefrukosten i mössa och klänning. Jag kommer sakna min underbara klass, jag kommer sakna våra underbara lärare. Alla är underbara.

Men jag tänker inte skriva mer om det, för jag antar att ni får en uppdatering och kärleksförklaringar efter helgens studentbestyr.

Es06, for life <3


PUSS och Kärlek.

Kommentarer
Postat av: karin

kolla fotografenkarin.blogg.se om du vill se lite bilder från er! :)

2009-06-11 @ 21:15:43
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karin

Tack så mycket, Sanna! Hoppas balen blev jättebra som ett fint avslut på gymnasietiden!

2009-06-14 @ 10:02:29
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0