När tiden räcker till...

... Ja, då ska jag släppa in er igen. Då ska jag låta er läsa mina tankar, se mina ögon glittra och höra mitt hjärta slå. Tills dess, innan jag äntligen tar sommarlov, ska en revy genomföras. En revy som i dagsläget, sådär två dagar innan premiären, känns aningen svajig. Där vi står idag stod vi minst en månad innan cotton club premiären. Å andra sidan hade jag inte tio låtar (och några därtill) att lära mig tills dess...
Vi jobbar dagarna i ända, halsen har börjat värka och rösten har börjat tyna - men nu har jag införskaffat mig lite kortison för halsen, och vi hoppas att det ska hjälpa...

När sommarlovet äntligen anlänt ska jag delge er konfirmandtiden, englandsresan, smurfskämten, tallträ vs furuskämten och alla underbara konfirmander, sagostunder, lekpass och alla andra underbara minnen jag fått med min fantastiska konfagrupp. Jag minns dem alla, jag älskar dem alla. Jag saknar dem, tänker på dem och minns tillbaka.

Matilda, Ellen, Jacob, Fredrik, Maja, Emelie... ja några av er som satt ett extra spår i mitt hjärta. Tack för skratten, skämten och minnerna.

Världens kärlek till er och be en bön för mig och mina kära revykamrater.
 Amen!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Om du nu menar mig, Ellen.

Så lämnade du ett fint spår hos mig med!

Puss



vi får träffas efter jag kommer hem<3

2009-07-17 @ 18:23:14
URL: http://swedishrebel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0