Fotografier

Äntligen! Klockan är 00.16 och jag tar mig tid, efter två veckor, att ladda upp Englandsbilderna på facebook. Bra gjort Sanna!
Och vilken nostalgitripp sen! Underbara fantastiska England. Nu blir jag sådär; "jag-saknar-allt-och-alla-och-livet-som-påväg-bortflyttande-nittonåring-suger". But I'll live.

Förresten så har jag möblerat om på mitt rum idag, jag kan väl inte påstå att jag är supernöjd och ibland önskar jag att jag inte älskade mitt elpiano så mycket så det inte behövde ta upp en massa plats i mitt rum, men allt för kärleken. Min syster kom hem under ommöblerandets stund och sa "möblerar du om, igen?! Du möblerade ju just om", "nehe, det var ju typ två månader sen", sa jag.... ja det var ju verkligen inte nyss.

Ni förstår, jag har, av någon outgrunderlig anledning, ständigt ett behov att förnya min omgivning (men glöm inte bort min konservativa sida, ack så stark ibland). När jag har haft en viss möblering i mitt rum en viss tid och städat x antal gånger så känns inte rummet helt rent längre, hur mycket jag än städar. Det ger liksom "samma-gamla-visa"-känslor och då tröttnar jag på att hålla rent. (fast å andra sidan så är ett nymöblerat rum ingen garanti för att rummet ska hållas rent. Ni som inte brukar vistas i min närhet så ofta ska veta att jag mer sällan än ofta har städat på mitt rum - och det är ingen som helst överdrift).

Imorgon är det parkfest! Jag ser verkligen fram emot det. Jag, Frida, Bella och Anka vad jag vet än så länge. Hoppas på lite fler vänner väl på plats. Helene, Timmy och Joel dissade alla tre, synd för jag saknar dem alla. Men nästa gång hoppas jag!

Nu ska jag ladda upp bilderna och stupa i säng. Städning imorgon innan Frida kommer hit. Vi ska förfesta här innan Parkisen. Mmm, min explorer, min pappa skäms över mig och mitt spritval. Haha.


Dont' drink and drive, people.

And by drive, I don't mean a car.
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0