Balklänningshysteri

Japp, den har officiellt startat!
Tyg är inköpt och jag är allt annat än missnöjd med det - men valet av klänning återstår. Jag var så säker på mitt val, men min kära syster som för tillfället bor på andra sidan jordklotet skickade bilder på diverse klänningar.

De två det står mellan är modellerna ni ser nedan, så snälla hjälp mig!
Tyget jag köpt är det röda som syrran har på sig, så balklänningen skulle se ungefär densamma ut som hennes om det är den modellen som jag i slutändan väljer. Den modellen har jag ju även provat och vet att jag passar i.
Den andra är helt fantastisk, dock måste jag bestämma en bra rygg eftersom min skolios inte får synas allt för mycket, så ryggen måste vara i rätt höjd. Så jag ber er vänner om hjälp. Tack.

Om den nedre bilden är den som tilltalar dig mest, så kan jag redan nu tala om att vissa justeringar måste ske, exempelvis den, på mig, vulgära urringningen. Men om någon av er då har ett förslag på hur det skulle kunna se ut, en snygg skärning, så let me know!

Tack, igen.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite synd att man inte ser hur ryggen ser ut på den andra modellen. Men jag tycker helt klart den. Jätte fint med tjockare "axelband" tycker jag!

Röstar helt klart på den!

Tror du blir vacker i båda men vackrast i nummer2 =)



Tycker om dig raring <3

2009-01-07 @ 15:56:31
Postat av: Lyllan

Tyckte din systers klänning va fin men den gröna såg lite mer mordernare ut och roligare.

2009-01-07 @ 16:53:48
URL: http://metrobloggen.se/keeponbopping
Postat av: Anonym

Jag tycker nog modell nummer 2. Tycker det ar fint med den markerade midjan. Sjalvklart kan du ju fixa till urringningen om du tycker den ar for mkt ;)

Puss pa dej!

2009-01-07 @ 19:38:57
Postat av: Frida.

NR2 ;D

2009-01-08 @ 17:04:11
Postat av: Helene

2:an blir kalas :D

2009-01-08 @ 20:47:30
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/
Postat av: Gerda

jag tycker "det rynkliga" uptill på nr2 är skitsnyggt, likaså den markerade midjan. det gör hela klänningen mer levande! vad det gäller urringningen så kanske man skulle kunna göra någon variant där de två axelbanden (som utgör the boob-cover) överlappar varandra och på så sätt täcker mer (om det nu är det man vill hehe) om du förstår vad jag menar? det var lite svårt att förklara utan att kunna visa ;) hursomhelst längtar jag redan efter att få se en sanna more-gorgeous-than-ever på balen! puss

2009-01-08 @ 23:25:17
URL: http://gerdabostrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

just det och det här slog mig att jag måste sälja både min balklänning jag hade i 9an och den jag hade på studenten.. hojta till om du vet ngn som behöver köpa så kan jag ge bilder osv :) kram

2009-01-08 @ 23:34:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0