Plus one

Okej vänner, det är dags igen. För ännu en uppdatering, men det är inte bloggen jag tänker på för stunden.

I sjuka dagar spenderar man dagarna med att göra... ingenting. Och ingenting har i mitt fall varit dega framför datorn eller tvn, och igår så fick jag en liten trevlig stund framför tvn. Det fanns verkligen ingenting att se på som lockade mig det minsta, så jag valde helt enkelt Gossip Girl, jag tänkte "what the hell, varför inte lite överklass glamourá la amerikanska bortskämda teenagers?". Jag bör nog erkänna att det var rätt okej faktiskt. Trots att jag inte sett ett avsnitt förrut så föstod jag rätt bra vad som hänt och inte hänt (too much dramaqueen serials, I guess).
Hur som helst - till poängen. Där fanns han! Han som hade it, allt för att få en ärofylld plats i mitt harem! Ännu en att se fram emot när man dör. Är det inte underbart så säg?!

Det var bara det jag ville berätta. Och här är han ju också, sköningen. Chace Crawford.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0