Haremspara?!

Jag har funderat.
Harem. Igen.

Jag anser att dem är underskattade. Jag har, som många av er vet, redan byggt upp mig ett harem och det tillkommer personer varje år, jag skulle räkna med sisådär ett par till fem personer om året.
Jag vet inte hur stor koll ni har på harem? Så en kort förklaring;
ett harem är den plats du kommer till när du dör, där finns alla de killar/tjejer du vill ha sex med när du dör. Och de gör allt som du vill att de ska göra och är där bara för dig. (självklart får man välja ålder på sig själv och dessa hunkar)
I mitt fall är det bara kändisar än så länge, eftersom man hoppas få  med dem andra hem under sin tid på jorden...

Men tänk om det är så att det faktiskt slår in?! Tänk om dem stackare som väljer att dissa hela idén kommer till sitt harem och det är helt folktomt?! Och där ska man sitta i fem miljoner år och inte få ha sex ever again! Det kanske låter sexistiskt och trångsynt för sex är inte allt! Och jag håller med - men det är ändå ett behov vi har. Så att vara utan det kanske är som att svälta, bara det att man inte dör utav det?!

Det låter helt galet och det kanske är svårt att tro, men jag är ärlig och seriös. Så mitt budskap ett er - planera ert harem! Pensionsspara? Varför inte haremspara?!

Värt att tänka på. Detta kan bli erat livs viktigaste val!


Kommentarer
Postat av: amanda

harem verkar vara the shit! hähähä

2009-02-02 @ 21:54:03
URL: http://amandapropaganda.blogg.se/
Postat av: sanna

It is ;)

2009-02-02 @ 23:10:18
URL: http://sannalala.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag skulle vilja att haremgrejen fanns på riktigt. Tänk att få ligga med varenda snyggjävel man visste! Vilket skönt liv man skulle ha... i dubbel bemärkning!

2009-02-03 @ 17:44:38
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0