Onsdagsfyllor

Hm. Fylleinlägg är väl dem bästa... eller?! Särskilt när man inte minns dem.
Jag loggade in här i godan ro och så plötsligt: "men vad är det där?", och vips så blev allting ett enda stort suddigt moln igen när grådagen spelades upp framför mina ögon. Jag hade en otroligt trevlig kväll faktiskt! Även om det där inlägget får en att tvivla på mina ord.
Jag måste dock tala om för er att onsdagsfyllor nog är bland det bästa. Lite förbjudet, lite ständigt tänkande att inte dricka för mycket för att orka med morgondagen. Inte för att dagen idag varit särskilt rolig, det var längesen jag var så trött, kanske främst i kroppen, efter en utgång. Men just denna "förbjudenhet" är så lockande.
Tacka vetja studentfester, men dissa torsdagarna efter.


Jag har lärt mig, på äldre dar att om någonting verkar för bra för att vara sant - så är det troligen det också!

Kommentarer
Postat av: Kaerin

Aw, men det är fint att det kommer tårar då! Och då kan det komma tårar från den som gav bort orden eller presenterna och då blir den som fick presenterna ännu mer rörd och allting slutar med att alla blir rörda haha!

2009-02-09 @ 10:07:49
URL: http://kaboff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0