Ångest

Jag har ångest, av någon sort idag. Efter två veckors halsont har det äntligen gått över, någotlunda i alla fall. Att vara i behov av en kanske ett par hostningar någon gång ibland är ingenting jämfört med hela tiden, som det brukade vara.
Nu återstår dock endast ett litet problem och det är kanske det viktigaste av allt, och jag önskar att allting på den biten vore glasklart och kalasbra. Jag kan inte sjunga! Det låter bättre än vad det gjorde för en vecka sen, that's for sore. Men jag kan praktiskt taget inte sjunga utan att få en hostattack. Och det vore kanske inte farligt om fallet inte var så att jag imorgon ska sjunga tillsammans med Luis och Ingeborg. För pengar. Så det skulle kännas lite bättre om det faktiskt gick att genomföra också.
Att jag kommer vara nervös imorgon är ju inte ens någonting att fundera över, eftersom jag ska klara av att genomföra fem låtar. Man skulle nog kunna säga, att jag lider av lite ångest för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0