Never good enough

Det är natt och jag är ganksa nyss hemkommen från Örebro och biokväll med min syster. Den var efterlängad, New Moon var efterlängtad. Jag tänker inte ens överväga tanken att kort försöka sammanfatta hur bra jag tyckte filmen var, jag tror även jag hoppar detaljerna kring Edwars utseende, och även Jacobs (till våran lycka) tillkomna muskler. Om jag säger att alla tjejer i biosalongen fnittrade när Jacob entrade filmen kanske ni förstår... Två ord helt enkelt - Se den! (Bara två till) och dregla!!
Så.

Men det är någonting med de där filmerna som får mig, kanske även er, att drömma bort. Jag tror att det är den där villhamer-känslan jag får efter att ha sett både twilight och new moon som gör att fantasin helt enkelt får spåna fritt det kommande året tills det är dags för nästa film. Men det är så frustrerande, även nu när jag sett filmen. Det var frustrerande innan och nu är begäret inte alls stillat, snarare tvärtom. Det är som att det är bättre att avstå filmerna för att slippa den här känslan av att det aldrig tycks vara nog. Men vem vill avstå Edward och Jacob? inte jag i alla fall.. Det är - typ - värt det.
Jag får helt enkelt vänta på dvd-releasen, vilket lär dröja. Jag tänkte försöka få med mig någon att gå på new moon på bio en gång till innan jag åker tillbaka till skolan, men å andra sidan vore det bästa att inte gå på den alls, att förbjuda alla att gå på den från och med nu. Eller är det så att de låter filmen gå längre på bio om intresset fortfarande finns kvar? Dröjer de i så fall med dvd-releasen?
Jag har i alla fall dreglat (och tårat ögonen lite grann faktiskt) över Jacob och Edward idag, så nu ska jag släpa mig bort till mitt rum och min säng och drömma lite om de också. Mmm

Kommentarer
Postat av: Helene

new moon är SJUKT BRA! :D :D :D läste boken först och såg filmen sen, och jag blev inte ett dugg besviken på filmen, så jävla bra!

2009-12-31 @ 02:51:36
URL: http://gaysuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0