Det vankas jullov

Förlåt, förlåt, förlåt för mitt dåliga uppdaterande - men (jo, faktiskt, ett men) det har varit fullt upp!
Michael Jackson/Luciakonserten är avklarad och terminens sista lass är draget, känns det som. Konserten gick bra och det var riktigt roligt, men sista föreställning hade jag inte så mycket att ge som jag brukar på scenen, jag var, precis som resten av mina kära klasskamrater, helt slut efter en veckas intensivt repande. Mamma och pappa var här och tittade, så i lördags, dagen innan konserten, åkte jag till Stenungsund och åt middag med mamma och pappa som bodde på hotell i Uddevalla. Det var väldigt roligt och mysigt.
I söndags kväll var vi några tappra själar som satt i arken tvrummet och mysdrack lite vin/drinkar/öl och tjötade, mycket mysigt. Det blev en kväll som, trots brist på sömn hela veckan, slutade tjugo i två för min del.

Jag är fortfarande väldigt trött trots att vi var lediga igår som kompensation för helgen, det är väl dags för jullov kanske? Jag längtar faktiskt hem nu! Jag vill hem till min säng, min familj, mina katter och min hund. Självklart längtar jag till de årliga strandpromenadspromenaderna som jag brukar ta mig an varje vinter. Och självklart saknar jag er mina vänner, ni är så många jag längtar efter att få krama om.
På fredag lämnar jag Ön och är framme i Lindesberg runt fyra på fredag eftermiddag. Jag längtar!
Men först väntar julfest här på skolan på torsdagkväll. Det bjuds på julbord och lite fest med lärarna fram till nio då vi tar vid för oss själva. Det ska bli roligt. Men självklart kommer jag sakna Tyft också, och mina vänner här! (jag vet, min dubbelmoral tar kål på mig med....)

Nu ska jag iväg på Allmu konsert och sen kanske det blir lite mys i tvrummet, i alla fall om jag får hoppas...
Ta hand om varandra, och gör lite snöänglar åt mig med där hemma...

Vi ses.
PUSS!




Nästan alla efter Michael Jackson konserten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0