Det börjar dra ihop sig...

Det börjar lida mot sitt slut här på Tjörn, i alla fall för den här terminen, det har i alla fall snöat i veckan!!  

Vi har ett fullspäckat schema att vänta till veckan som kommer, på fredag ska vi ha luciatåg och på söndag vår stora luciakonsert med tema..dadadaaa... Michael Jackson (för er som inte redan visste det). Så den kommande veckan är en så kallad intensivvecka, jag förutspår långa dagar, sena kvällar och långa stämrep, men det ska bli kul. Jag får nämligen finbesök till konserten - mamma och pappa kommer och tittar, jag är såå glad för det!

Det kommer bli skönt med jullov faktiskt, jag har inte varit i Linde sen höstlovet och det känns att det var ett tag sen, jag saknar er!  Men jag kommer sakna Tyft under lovet också, men man kan ju, som vi alla vet, inte både ha och äta kakan.

I tisdags hade jag en så kallad masterclass. jag hade valt en låt, in the ghetto, att framföra inför klassen och fick sedan prova på att framföra låten ur en annan synvinkel, det var väldigt intressant och lärorikt. Sen ingår det fina och värmande komplimanger från hela klassen under sin masterclass. Underbara är dem!

Ja, eftersom det idag är fredag är det såklart fest! Jag, Judith och Johanna kör förpärla på Johannas rum, och hoppas att kvällen inte blir som för Johanna för tre veckor sen eller för mig förra veckan då hela världen tycktes vara full av skit och livet inte värt att leva. Men idag hoppas vi på andra bullar.

To be continued, mina vänner, som vanligt.

SAKNAD och puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar efter dig! Vi får höras när du kommer tillbaka till byn. Du är underbar, glöm aldrig det! Förlåt för att jag är katastrof dålig på att höra av mig. Tack för bloggen så man kan följa dig ändå <3

2009-12-11 @ 09:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0