Uppdatering från livet

Allting går så himla snabbt nu - både på gott och ont. Jag gör ju, som ni vet, inte så mycket om dagarna, men det är faktiskt skönt. Jag har börjat läsa Marian Keyes "This charming man" som jag köpte i maj (faktiskt när jag var i Göteborg och sökte min skola). Den är, som alla Marian Keyes' böcker, grymt bra. Det är kul att läsa boken på engelska också, så det blir lite mer Marian-style...

Om ungefär fyra dagar åker jag och My till Öland. På fredag morgon rättare sagt. Jag längtar! Det ska bli underbart att träffa Amanda igen, hon lyser verkligen upp mitt liv som ingen annan. Det finns få människor här i livet som har den inverkan på ens liv som hon har - in a good way, såklart. Sen ska det bli otroligt skönt och avslappnande att komma bort ifrån Lindesberg. Jag har varit i England en vecka, det gills men ändå inte, det är trots allt jobb och man kan inte bete sig hur som helst och göra vad som helst. Så att spendera tre dagar med My och Amanda på Öland och göra vad vi vill, kommer bli fantastiskt.

När jag kommer hem den tionde Augusti, då är det bara mindre än tre veckor kvar och så flyttar jag. Helt otroligt. Jag och mamma beställde massa grejer till min dator här om veckan och då var vi precis påväg att köpa internet också men då ringde jag skolan och hörde om internet ingår i hyran - vilket det gör. Det kändes nästan lite bittert, då hade jag byggt upp bilder i mitt huvud när jag sitter på tågen dit och hem och kan spendera all min tid vid datorn, facebook och msn. Tusan också. Haha.

Idag ska jag till tandläkaren så jag måste gå och klä på mig. Imorgon är det klippning också, det ska bli värt om något.
Nice talking to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0