Advertising

Äntligen lite nytt och fräscht!

Åtta dagar återstår. Ja, som ni vet så har nedräkningen börjat för längesen, men nu känns det som att den tagit fart på riktigt. Min sista helg hemma innan flytten har numera officiellt startat och på måndag återstår bara fem dagar kvar här hemma i huset på Rönnbärsvägen 26. Trots att jag får det att låta som att jag aldrig kommer återvända vet vi ju alla väl att det inte alls är så, och kanske lika tur det...
 

Jag passa på att göra lite reklam såhär på fredagseftermiddagen:
Den 12 September har jag återvänt hem från västkusten igen. Den 12 September spelas revyn "Säj'et igen Sven" upp för allmänheten igen. 12 September klockan 19.00 i Folkets Hus i Lindesberg. Biljettpriset är 120 kronor vilket kan kännas som mycket pengar, jag vet, men jag kan lova er att det är värt varenda krona!
Förrutom mig på scenen som skönsjungande Mollis Mops har vi även i huvudrollen Markus Virta som Sven Åhl. Lina Furst ser ni som Fru Lapp-Lundin och vår kära manusförfattare, regissör...you name it, Stefan Jansson, spelar den fantastiske Rudolf Rahr. I jazzkvartetten ingår inga mindre än Jesper Hugosson, Christian Dam, Ola Jansson och Johan Rennman.
Jag rekomenderar detta starkt, inte bara för att jag själv deltar i revyn utan jag vet att det är en revy som bjuder på skratt av det härligaste slag. En story väl värd att betala 120 svenska riksdaler för. Du står för närvaron i sällskap med en vän eller två och vi står för underhållningen.
VÄLKOMNA! 


Kommentarer
Postat av: soff!

men jäkla skiiiiiiiit, jag ska åka och hlsa på joel den 11september.....hur otur har jag inte? jag som verkligen ville kolla :(

2009-08-22 @ 14:59:46
URL: http://sofiaaelisabet.blogg.se/
Postat av: Ellen

JAAG ÄR I GREKLAND DÅ!:( <3

2009-08-25 @ 16:59:45
URL: http://swedishrebel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0